agiyr Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Jag ska bygga upp ett team och vet en grym tank(fråga inte vem det är).Jag undrar hur ni som har umberon som tank kan klara er mot figthing. Jag menar,det är super,motståndaren får stab*,de flesta fight har brra attack och umberon har dålig def. En psychic räcker väl inte? *Stab är är attacker som har samma typ som som pokemon som gör de,vilet dubblar deras attack! Same Type Attack Boost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 o.o Umbreon äger ut dom flesta fighting typerna. Det bero bara på hur man hanterar den. Jag har haft en Umbreon i mitt team, och tro mig. Ingen fighting får ut honom lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Tål inte umberon mycket oxå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Den har bra sp.def men inte bra def! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Som du själv sa så är din bästa chans Psychic. Reflect hjälper också rejällt (fysiska attacker (använda mot dig) tar hälften av sin normala skada i 5 rundor) men det är fortfarande inte lätt att kalla den tank. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 JO DET ÄR DET! Alla säger att det är världens bästa! och nu vet jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freexen95 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Min Umbreon klarar alltid av Fighting Pkmn. Umbreon äger fett!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg