Backstab Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 vad spelar det för roll om ni har 4 eller 5 skivor??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Precis, det e ju endå samma spel, och om det e "bara" 4 skivor så får man fler patchar när man installerat det att ladda ner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag håller med men vad är det för 5the skiva som man får med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 lol 6 skivor i ett 5 pack vet inte hur edt har gått till men har 2 nr3 skivor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 jag fick min för ett år sen och jag har 5 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 det ska vara 4 eller 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Köpte World of warcraft idag, och undrar.. När jag öppnade fanns bara 5 cd'n i det finns plats för en till i det svarta faket. Har dem glömt att sätta i en? eller ska det vara så? en plats över om man ska förlänga med 2 månader eller? <_< Jag har både 5 & 4 skivor :) Köpte båda för jag tänkte typ att det inte skulle funka lr ngt ^^ hahah , :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg