Hoppa till innehåll

Sytt?

0013

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Cocos @ 13/02-2004 21:58:47)
(Spelnisse @ 13/02-2004 21:45:00)

Hehe en gång sydde en tjej en sy nål rätt genom tummen på sy lektionen.. hehe satt mittemot liksom..

Det har en gjort på min skola också med symaskin!

det e inte så ovanligt... Men jag hade inlines på mig(var 5-6 år) det var en rutchelkana som jag och några kompisar hade bundit ett rep i en slags böjning över rutchelkanan så skulle man ta tag med armarna och klättra upp jag tappade repat och slog hakan rät i kanan så jag kommer inte ihåg hur många stygn det va.... Också jag tog en häftpparat och tryckte mot tummes nagel häftet gick inte igenom gjorde det en gån till Aj som s*tan häftet gick i genom fav det gjorde ont hade tvp hål i nageln efteråt gissa om det sved när jag fick salt på nageln...

Jag har åckså fått hämftgrejer i handen. Jag hade liksom min hand under En sån där häftare och så kommer en liten nörd som jämt ska pilla på allt och så hadde jag hand flatan mot den där där det kommer ut häft grejer. Då trycker hon till på knappen och så satt den fasst i handflatan och hon sa: Oj. IDiot är vad hon är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ShatterHand

En gång när jag körde bmx så skulle jag åka ner för en skitbrant backe plötsligt så låg det en sten mitt på väggen som jag körde rätt in i och flög as långt och landa på huvudet typ fick värsta kött såret i huvudet fick sy ca 20 stygnt...inte mysigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev jagad i en korridor i skolan och så stod det en kille i vägen så jag var tvungen att svänga och fastnade i ett dörrhandtag på en toalett men märke ingen så jag forsatte springa 1-2 meter sen släppte armen från handtaget och så fick jag ont. Men jag fortsatte springa genom den långa korridoren ifrån killarna. Sen när jag hade sprungit ifrån dom så gick jag in i ett klassrum och gömde mej sen sa en kompis som var i klassrummet att min tröja var i sönder. Jag tittade på den och så såg jag att hea jag var blodig och så drog jag bort tröja och såg att jag hade ett fett hål och en uppskuren arm, först då gjorde det ont.

Sen åkte vi snabbt till sjukan där jag sydde och tog en j*vla massa sprutor och fik ligga och vila där i ex antal timmar, men nu har jag bara ett fett ärr på armen men inte ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...