admin Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Då var det dax för en större tävling i chatten. Anmälan sker genom att gå in på chatten och skriva privat till mig (Cr0wN) att man vill vara med i tävlingen och sitt medlemsnummer. Tävlingen kommer sedan att pågå framtill kl 20.00 på söndag och fungerar så att det gäller och tipsa så många som möjligt genom sin extralänk. Nytt är att det kommer att finnas ytterliggare en extralänk som istället går till spelhörnan. Denna länk kommer upp senast 20.00 på fredag. För att tävlingen skall bli av så krävs det minst 20st aktiva deltagare. För att räknas som en aktiv deltagare så måste man öka sina UK med minst 5 UK under tävlingsperioden. Vinsterna: 1:a - 1st Fler videos, 1st Gruppforum A100, 1st Moderator (till gruppforum) 2:a - 1st Gruppforum A050, 1st Moderator (till gruppforum), 1st Fler bilder 3:a - 1st Gruppforum A025, 1st Moderator (till gruppforum) 4:a - 1st Gruppforum A010, 1st Moderator (till gruppforum) 5:a - 1st Gruppforum A010 6-10:a - 5 gratis SMS OBS! Anmälan skall ske genom privatmeddelande till Cr0wN i chatten, skriv med ditt medlemsnummer. Anmälan måste ske senaste 19.30 på fredag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Om man skulle vinna någon av dessa priser, får man växla det mot FM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Man kan sälja det i affären? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Eller sälja det i Fuska-mynt forumet om du hellre vill det, men byta det direkt tror jag inte du får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Vill man så kan man sälja dem i FuskaMynt forumet eller liknande ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sokra Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 vad går det ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Du ska få så många personer som möjligt att klicka på din extralänk som du hittar på; http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 ska inte vara med för jag vet att jag inte vinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 ska inte vara med för jag vet att jag inte vinner du kan ju fortfarande komma på dom 10 bästa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Orkar helt inte enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Bara 6 som har skrivit att de skall vara med. Blir det inte 20 aktiva deltagare så avbryts tävlingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag hade varit med om chatten bara kunde funka för mig. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg