The_Voice Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 När jag skulle inkassera min ränta så stod det din ränta på 0 fuskamynt har lagts in (typ) Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 För att du har så lite FM i banken. Om räntan blir under 0.5 FM så får du inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Med andra ord måste du ha strax över 1000 fm nånting för att få 1 fm i ränta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jag har 97 000 FM och får bara 45 FM i månaden. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Det är bara för att de sänkte räntan för ett tag sedan. Synd om de som hade mycket FM på banken. Redigerat 5 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Det är väl ungefär därför varken Salz eller jag har några fm på banken längre. Det lönar sig ju inte. Jag har mer ränta på mitt Nordea-konto per år än vad jag skulle ha här per år, och då har jag ändå dubbelt så mkt fm som riktiga pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Nico, du måste hålla med om att det ser riktigt snyggt ut med 97 000 FM på hand. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Hehe jag brukar endå inte andvända banken. Gillar att ha de på handen eftersom jag inte brukar ha mer en 1500 :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Zalsalada varför tar du inte bort en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Oki, nu har vi gått lite offtopic tror jag... känns som att frågan har blivit besvarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 JAG har en fråga. Efftersom att det är 0.5 i ränta får man väl 1 FM i månaden om man har 200!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag fick 1fm när jag hade 2000fm på banken <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.