ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) http://www.snabbstart.com/flash/2694c3c3dc En väldigt rolig film om ordet "f*ck" med Monty Pyton. Obs! Engelskt tal, ej textat. Redigerat 5 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Sett den förut. Bra som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 såååå j*vla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Den e faktiskt ganska kul första gången man ser den men sedan käns den mest tjatig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Den är tjatig och tråkig att sitta och titta på. Jag tycker att videon är innehållsfattig och dessutom enformig. De enda som händer i videon är att de pratar på samma sätt om ett enda ord. Ett annat stort minus är att grafiken är så dåligt att den är irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Haha asbra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Den är tjatig och tråkig att sitta och titta på. Jag tycker att videon är innehållsfattig och dessutom enformig. De enda som händer i videon är att de pratar på samma sätt om ett enda ord. Ett annat stort minus är att grafiken är så dåligt att den är irriterande. Men snälla någon! Du säger ju så om alla filmer. Och sluta försöka vara så himla seriös varje gång du skriver hur sjukt dåligt allt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Den är tjatig och tråkig att sitta och titta på. Jag tycker att videon är innehållsfattig och dessutom enformig. De enda som händer i videon är att de pratar på samma sätt om ett enda ord. Ett annat stort minus är att grafiken är så dåligt att den är irriterande. Förlåt, jag lovar att skriva "Haha", f*n vad roligt eller dylikt i nästa kommentar och ljuga. ='( Jag skriver exakt vad jag tycker, är en video bra skriver jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Man ska stå för sin åsikt även om ingen håler med ;) Jag har sett den ett par gånger förut,första gången var den väll ganska kul men nu så är det som att se på hey baberiba: Det blir uttjötat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 För dig som är ny på sidan kan jag förstå att det är svårt att fatta men om du surfar runt i det här underforumet hittar du minst 30 till kommenterar som Dolphin skrivit och där han framfört hur dåligt allt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.