Justusett Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) Nu undrar jag, varför borde jag köpa Playstation Portable? Jag vet inte om jag ska köpa det eller inte, och nu ska ni försöka få mig att köpa en. Redigerat 6 Oktober 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Det är bra för att man kan lyssna på musik spela spel kolla på filmer mm. Därför är det så bra. För att man kan göra så mycket på den :D Lyd mitt råd: Om du ha pengar så köp PSP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 bästa portabla maskinen någonsin älskar den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Håller med alla den är perfekt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 försök iaf fixa en med fw 2,7 elr mindre så du kan nergradera och titta på divx och trevliga grejor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 1.5or är inte så dyra mer så slå till på en sådan köp helst inte från någon affär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 1.5or? Nu får ni allt förklara vad han menar med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 men snälla läs dom andra trådarna ist för att fråga massa hela ***** tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Håller med, läs dom andra ämnena under kategorin PSP, dem frågar precis lika dant -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Visste väl f*n inte jag? Döh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Du ska köpa PSP för det är jätte kul! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg