nico Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Happ, har fastnat på CoD 1, uppdraget Red Square där man först går iland med båtar tillsammans med en massa andra soldater, och sedan ska man leta reda på ett bra ställe att snipra på. När man väl gjort det ska man ju skjuta ner generalerna, problemet är att jag bara hittar 3 av 4 st... två i nån slags skyttegrav bakom kulsprutorna och en vid ett hus med pelare, men vart är den sista?! Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 det var jätte länge sen jag spelade det så jag kommer inte ihåg vart dom är =/ (jag hade också svårt att hitta alla första gången) men det är nog bara att fortsätta leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det var nått år sen jag spelade det, men jag tror nog att den sista låg gömd vid några buskar, men jag är inte säker. Men om du inte hittar så kan du ju alltid fuska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 alla står iallafall upp (dom du ska skjuta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 alla står iallafall upp (dom du ska skjuta) Jo men jag menar att den sista är i en bunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Har för mig att 2 st står vid pelarna. Inte precis brevid varann utan typ vid väggarna där pelarna börjar/slutar. Om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Happ, har fastnat på CoD 1, uppdraget Red Square där man först går iland med båtar tillsammans med en massa andra soldater, och sedan ska man leta reda på ett bra ställe att snipra på. När man väl gjort det ska man ju skjuta ner generalerna, problemet är att jag bara hittar 3 av 4 st... två i nån slags skyttegrav bakom kulsprutorna och en vid ett hus med pelare, men vart är den sista?! Någon som vet? Det ska stå en officer till vid pelarna. Titta noga, han är ganska svår att se eftersom hans dress har ungefär samma sak som huset. Redigerat 7 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag frågade en kompis och det ska vara vid en kant vid huset. Som står 1-2 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Den ena står vid kanten, den andra står mellan pelarna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.