Tox Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag såg en film där de visade hur man kunde sno pokémon från Battle Factory. Är det någon som har lyckats med det? Film: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 weeee hoooo har testat och det funkar tack för att du visa!!!!KLISTRA TRÅDEN!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 G...G....GÅR D...DE...DET??? När ska man hålla "L"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 När håller man "l" och vilka fick du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Dom säger i videon när man håller inne den, när man har valt 3 Pokemon eller nåt sånt så ska man hålla inne L när han går in genom dörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 viko55: Vad bra att det funka! En fråga bara, (har inte klarat av detta själv) Kan du skriva exakt HUR du gjorde? Behöver man köra alla sju matcher eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 nej gör som på filmen jag fick charlishard blastios och venasher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Och i filmen stänger hon bara av, eller? Hur kommer hon till början av Battel Frontier? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Neje! Först tittar har där det står BF(batlle factory).Sedan går man in i lv 50!När man valt 3 pokemon trycker man på "L" och istället för att komma in dit man spelar kommer man till början av BF(denna gång betyder det battle fronter).Och man har aldrig lämnat tillbaka pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 asså deta är fet kull!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 asså de går ej för mig för jag gjorde som man ska men när ska man hålla in L?? när man precis går genom dörrn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg