Amuria Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag hadde exakt samma pokemon och så höll ja inne L!!! men ja kom bara till arenan där man battlar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Men det funka för mig :cool: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 gjorde du EXAKT som i filmen Dark_Zebra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Okej,jag förstod inte riktigt den SISSTA detaljen: Ska man fånga dessa pokemon i de lv som visas på filmen eller ska man fånga de i vilken som helst och sedan levla?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Ilovechests:Ja,var annars? agiyr:Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 såg en video som en hade en destox och fick 3 pokemon från bf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Ilovechests:Ja,var annars? agiyr:Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Jo,viko sa att man måste ha prick de pokemonen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 men strunt samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freexen95 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Fungerade inte för mig:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Inte för mig heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Ilovechests:Ja,var annars? agiyr:Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Jag valde andra Pokémon och det fungera :blink: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 VA??Gjrde ni PRICK som filmen??Och frågan är inte bara till de som lyckas utan till alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg