viko550 Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 :lol: :lol: :lol: :D hahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahah det var ett onödit inlägg är det nån mer som kan sno pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jag vet til 100% du måste ha en kompis med mystery gift sen ska du ha en speciel sak på gameboyen kommer inte ihåg vad den heter men i alla fall ni ska ta gameboyarna när varan och trycka på A samtidig på mystery gift.sen kan man få mystick ticket eller aoura ticket eller andra saker :D så det var det Vad är det för sak?Vart nyfiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Adapter som man får när man köper fr,lg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Adapter som man får när man köper fr,lg! Jaha,jag trode det var något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Adapter som man får när man köper fr,lg! ska försöka sno pokemon först ska jag fråga några saker1.funkar det värkligen 2. vem kom på fusket 3.varför vill nån att folk ska sno från bf men det var ett super bra fusk :medieval: :cool: :gitarr: : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Adapter som man får när man köper fr,lg! 1. det funkade på mig innan jag gjorde nytt rekord på emerald(STORT MISTAG <_< )2. vet inte det var iallafall ingen på fuska 3.för att man får bra pokemon och det är kul ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 vilka spel funkar det på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 vilka spel funkar det på?? det går bara på emeraldmen funkar kanske inte på alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg