viko550 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 funkar för mig asså du måste ha precis samma pokemon och göra precis som på filmen asså läsa skylten titta på filmen för detaljer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 måste det vara på dator eller gamecube? eftersom man ska trycka på "L" :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 gba har ju l och r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Left Right Svara viko.Höll du "L" när du gick ut ur dörren?? Fångade du dina pokemon på det lv eller levlade du de till samma lv som på filmen??? Valde du de 3 första pokemon utan att titta på de andra. Alla frågor är SMÅ och VIKTIGA detaljer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 och då fattar jag för jag brukar köra på mitt ds hehe den har iallafall en lampa :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag tycker sp är bättre.men jag köper ds till d/p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Left Right Svara viko.Höll du "L" när du gick ut ur dörren?? Fångade du dina pokemon på det lv eller levlade du de till samma lv som på filmen??? Valde du de 3 första pokemon utan att titta på de andra. Alla frågor är SMÅ och VIKTIGA detaljer! 1.ja2.fånga på vilken level som helst 3.nej jag valde vilka jag ville när det står häll in L då ska man hålla in knappen L inte left eftersom min gba den har kapar uppe på sidan och på dom står det L och R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Vad menar du? L-knappen uppe i vänstra hörnet, eller menar du att detta fusk bara funkar på datan och att man måste hålla in tangent knappen L? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Men är det inte så att man måste andvända gameshark? provade precis men de funkade inte!!!:( Redigerat 8 Oktober 2006 av poke_flikka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 det stämmer, man måste ha en GC eller en AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 nej håll in knapen L i hörnet av gban man behöver inte en gameshark!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 det funkade inte.jag gjorde exakt som det var i filmen.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg