Ilovecheats Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 :( ja,jag gjorde exakt..men det funka inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) allvarligt fick du tre pokemon från bf!!!!!!!! testa inte klon fusket det förstör ens spel... *Storgråter* :( Redigerat 11 Oktober 2006 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 är ditt spel förstört? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 jaa det blev det när jag slog av när det stod "saving dont turn of the power" asså ja testade det dära klon fusket (en annan film den användaren hade) och det förstörde spelet *storgråter fortfarande*:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Bara för en anlednig!Man ska INTE vänta tills det står saving...dont turn off the power utan man ska stänga av innan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 för er som inte har fått det att funka har inte gjort exakt som det är i filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 ja,men måste man fånga de pokemon i de lv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 jo,jag lovar och svär!jag gjorde exakt!men det funkade inte.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) funkar ju för mig och dark zebra jag har breedat en blasiken som fanns där men gör bugen och tittar på sina pokemon står det meet in battle factory Redigerat 13 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 weeee hoooo har testat och det funkar tack för att du visa!!!!KLISTRA TRÅDEN!!!! allså jag tror inte att det funkade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 ok tro inte EDIT:kanske inte funkar på allas spel?man måste kanske ha en speciel sifra i sitt id kort mit kort är:06248 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Har snott en pokemon fast det var från min brossa ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg