Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Meh, skolan är ju kul ju! tro mig, det finns inte så mycket att göra på vardagar, på TV bara massa repriser, och på Fuska är det inte mycket aktivitet... Skolan, där har man saker att göra, och det finns så många söta tjejer där :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Man behöver inte bara asitta hemma om man inte är i skolan ju. Man kan gå ut och hitaade på nåt skoj isåfall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jo om du vill va hema från skolan så ska du andas så mycket du kan i din kude för då blir du varm och då tror din mamma eller pappa att du har feber. Man kanske testar någon gång. Det är ju alltid bra. Här är ett annat. Vänta tills eran mamma/pappa åker hemifrån. Sedan stannar du bara hemma. Sedan när fröken ringer säger du att du är sjuk. Det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Då behöver han bara hoppa av skolan så inte skattepengar går till en skolkare! Snälla, blanda nu inte in politik i tråden är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Att slipa skolan om man har glömt läxorna jag har bara gort de en gång men ni kanske gillar det??? men det var bara ett littet tips. Det skulle aldrig fungera på min lärare hon är riktigt evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 orka vara sjuk man kommer bara komma efter i massa arbeten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Meh, skolan är ju kul ju! tro mig, det finns inte så mycket att göra på vardagar, på TV bara massa repriser, och på Fuska är det inte mycket aktivitet... Skolan, där har man saker att göra, och det finns så många söta tjejer där :wub: :wub: Jag håller lite med , just nu har jag höstlov och det e fett tråkigt. Det var roligare i skolan ju -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Visst jag har också höstlov nu. Är faktiskt lite tråkigt ändå. Har inte speciellt mycket att göra här hemma. Så på ett sett är det lite trist att inte gå i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 onödigt det är bara säja att man har ont i magen,ont i huvudet eller att man bara hostar lite såsäjer man att tror att man är sjuk det funkar på min mamma :) onödigt det är bara säja att man har ont i magen,ont i huvudet eller att man bara hostar lite såsäjer man att tror att man är sjuk det funkar på min mamma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Man kan gnida termometern mot en kudde och då har man "feber". Eller så kan man lägga en isbit under tungan och då får man vara hemma för att man är för kall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jo om du vill va hema från skolan så ska du andas så mycket du kan i din kude för då blir du varm och då tror din mamma eller pappa att du har feber. När du tar tempen så kan du ta tempen mot en lampa så blir den varm och då tror dom att du har feber :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Varför uppmuntrar ni han till att skolka? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.