Hedman Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Som några kanske vet har NHL dragit igång igen och jag undrar vilket lag tror ni vinner iår? Själv tror jag Vancouver är ett Vancouver f*n och tycker dom startat bra. Och med tanke på att laget förändrats så mycket med målvakter, anfallare och backar. Roberto Luongo har kommit från Försvars svaga Florida (enligt mej) Så kommer han få lite mer självförtroende tror jag av att han kommer till ett lag som inom media kommer kunna vara en Stanley Cup kandidat iår. Och Todd Bertuzzi lämnar ju Vancouver som kan få dom att fokusera mer på hockeyn :) Däremot är jag ledsen att Dan Cloutier byttes till Los Angeles Kings :( Dave Nonis (General Manager) är så dålig :angry: Han avskeda Marc Crawford (tränaren) som är bra tycker jag som också gick till LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Jag tror att Philadelphia vinner titeln i år men jag hoppas på Coyote's eller Ranger's. :) Redigerat 7 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Hejar på NYR mest så hoppas dom vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Svårt att säga där inte ens alla lag har spelat nån match ännu... Men jag ska säga när det har gått lite på säsongen. Hoppas iaf på Anaheim :D Tyvär så har ju de nya ägarna rört om i grytan och ändrat en massa saker :( Bytt namn från Anaheim Mighty Ducks till Anaheim Ducks, dem har bytt märke också och nu heter deras hemma arena Honda Center istället för Arrowhead Pond :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag har i princip ingen koll på NHL längre :D Men jag hoppas såklart på att Minnesota ska vinna..Men jag tror att Coyotes eller detroit tar hem det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag tror på Philadelphia ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag tror att Philadelphia vinner i år, en magkänsla bara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Foppa nördar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Foppa nördar :P Men det är säkert många som gillar Philadelphia innan Foppa kom ditt.Philadelphia är ju en av dom populäraste och kändaste NHL-laget :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Hihi jag hejar på New Jersey Devils : ) Har gjort det ända sen dagis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Philadelphia borde vinna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tror ändå att Colorado vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.