Guggo Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Rangers såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 jag tror att Nashville och Detroit i final. Detroit vinner med 4-3 i matcher. Och hur ska det gå till? Har du någon koll på NHL eller? Ett lag från Eastern och ett lag från Western spelar final. Både Detroit och Nashville spelar i Western. Det blir Buffalo och San Jose i final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 jag tror att Nashville och Detroit i final. Detroit vinner med 4-3 i matcher. vilka vinner mellan San Jose och Buffalo då????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 N är ju varken Philadelphia eller Nashville kvar så jag måste nog satsa på Buffalo eller Ottawa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 jag tror att Nashville och Detroit i final. Detroit vinner med 4-3 i matcher. Jadu, svårt att säga. Båda lagen har inte så mycket rutin. Och efter lyssnat på New Jersey Devils - Tampa i natt så är jag mer tveksam till vem som hamnar i final. Jag tror i alla fall San José går till final. De möter där Devils eller Buffalo. Och det blir ett Eastern lag som vinner. Alltså Devils eller Buffalo om du inte visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) Kvartsfinal nu. _________________ Western Conference: Detroit - San Jose Anaheim - Vancouver ( Anaheim vidare efter 4-1 i matcher) PS: Hatar att skriva det... _________________ Eastern Conference: Buffalo - New York Rangers New Jersey - Ottawa (Ottawa vidare efter 4-1 i matcher) ______________________ Redigerat 6 Maj 2007 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) Dags att tippa? :) Jag tror i alla fall så här: Detroit - San Jose 3-4 San José är lätt det underskatade lag som är kvar... Det vinner de på. Anaheim - Vancouver 4-3 Anaheim har Pronger, Neidmayer och Sellane. Vancuver har Luongo och näslund... Nej det räcker inte. Vancuver är för ungt. Western blir stenhårt! Lite lättar här... Buffalo - New York Rangers 4-1 Buffalo gör det enkelt... New Jersey - Ottawa 4-2 Ett namn och ett ord räcker. Brodeur och EGG-line (Elias, Gomez och Gionta) ... Och Parise... B) Redigerat 24 April 2007 av Reger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Dags att tippa? :) Jag tror i alla fall så här: Detroit - San Jose 3-4 San José är lätt det underskatade lag som är kvar... Det vinner de på. Anaheim - Vancouver 4-3 Anaheim har Pronger, Neidmayer och Sellane. Vancuver har Luongo och näslund... Nej det räcker inte. Vancuver är för ungt. Western blir stenhårt! Lite lättar här... Buffalo - New York Rangers 4-1 Buffalo gör det enkelt... New Jersey - Ottawa 4-2 Ett namn och ett ord räcker. Brodeur och EGG-line (Elias, Gomez och Gionta) ... Och Parise... B) Jag tror likadant fast Vancouver vinner med 4-3 ( Man måste hålla på sitt lag :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Ankorna vinner helt klart. Detroit kommer vinna mot Sharks, efter en hård kamp. Men Ducks slår ut dem i semifinalen. Buffalo slår ut Rangers och får möta, hmm... Ottawa leder med 3-1 i matcher men Devils är ett starkt lag så man kanske får se Devils i semifinalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Usch, nu sitter man lite nervös. tre och en halv timme kvar tills nedsläpp. 3-1 i matcher till Ottawos farvör. Men Devils har vänt förr. kanske kanske, Men man kan bara hoppas. Heja devils friskt humör H...... orkar inte mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Då var Devils utslagna. Då blir det Ottawa i finalen... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Usch, varför just Ottawo också? ;) jaja, Devils skulle nog ändå få spö av Buffalo i semin. Buffalo går lätt till final, svårt att se att de förlorar två raka matcher mot Rangers, och Ottawo blir nog relativt lätt. Hoppas de får revansch sedan 1999 finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.