bashe_man Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 http://media.putfile.com/Babyproductions---Du-pillar-sa-bra Detta är en......... Väldigt vacker cover på Linda bengtzing's Jag ljuger så bra. Men jag varnar er. det är väldigt mycket pill i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 seriöst nu! Jag tycker inte att era filmer e bra..men detta va ännu värre! Skärpning! jag tyckte som sagt att den sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det här var något av det löjligaste jag hört...men den var hemskt kul. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det här var något av det löjligaste jag hört...men den var hemskt kul. ;) haha!! ja det är ju det som är meningen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det här var något av det löjligaste jag hört...men den var hemskt kul. ;) vadå "slösa tid på att kommentera"? Han skrev vad han tyckte om den, sin åsikt, du får f*n tåla lite dålig kritik. Och den var dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Det här var något av det löjligaste jag hört...men den var hemskt kul. ;) eeh va? han får väll säja om han tycker den är dålig om han måste. jag tål kritik. om jag inte skulle göra det så skulle jag nog ha dampat som f*n. men skit samma Redigerat 8 Oktober 2006 av bashe_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 löl. f*n va skön. den är så sämst att den blir bäst! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 löl. f*n va skön. den är så sämst att den blir bäst! 10/10 haha :D!! tackar :D:D:D:D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag har lyssnat på den om och om igen i 2 timmar, och inte tröttnat. Texten hänger inte ihop, men ändå är den skitbra xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag har lyssnat på den om och om igen i 2 timmar, och inte tröttnat. Texten hänger inte ihop, men ändå är den skitbra xD haha tackar tackar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Flyttar till Roligt etc. ---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Flyttar till Roligt etc. ---> okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.