Skywalker Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag visste skillnaden, men var bara lite osäker på Game & Watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 HÄR är lite mer info om dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 HÄR är lite mer info om dom COOLT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Kommer Microsoft och Nintendo sammarbeta med en konsoll? Jag har hört nåt om det av en! Är det sant eller inte? För det är så intressant! :o nej det komemr dem inte göra, Nintendo och Microsoft, DE BÄSTA (nintendo) med dem sämsta (microsoft).... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Men Microsoft ska till verka spel tillo Nintys Dual Screen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Tro inte på nåt som e sant då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Att Nintendo skulle sammarbeta är bullshit och lika stor chans som att jag skulle kunna göra en mer populär sajt är Lunarstorm. (kan ej koda normal-enkel HTML) Trots den braiga grafiken är Microsoft ett snesteg inom allt vad tv-spel heter, och Nintendo som man kan säga var dom första och största inom tv-spel, inte en chans att dom skulle ens sammarbeta om en handkontroll. Sony har mer erfarenhet än Nintendo, Nintendo vet väl inte skillnad på upp eller ner på TV-Apparater som Sony tillverkar.. Dom skulle vara bättre om dom inte höll på med dom billioner andra saker odm tillvekar.. Men det är bara bra, och nej som sagt, inget samarbete mellan Microchips och Mintendo, hade bara lust att kala dem det.. Klart Sony har mer erfarenhet inom tv branshen är Nintendo, det hör heller inte till saken -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 tror inte det men skulle vara kul och se dem tillverka tillsammans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Har du märkt att du vissa saker Väldigt oseriöst <_< Microsoft ska/skulle(jag vet inte) göra spel till DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Det måste inte vara ett Halo MArio eller ett ExCube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Det var inte jag. Jag bara härmade finaly_man. Och Det är ingen konsoll. Det är en bärbar spelenhet som drvs av minst 400mz flashminne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Capcom gör ju spel Åt NINTENDO men skapades i USA. Eller om det var NAmco eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg