SmeK Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 just couse eller dead rising? vad tycker ni? vilket e bäst? vilket e värt? svara fort Tack! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Det beror på vilket spel du tycker är roligast. Just Cause är ungefär som Grand theft auto. Dead Rising är ett spel där du befinner dig i ett köpcentrum och du ska bokstavligen kötta Zombier, ganska roande faktiskt. Gillar du att döda mycket så blodet sprutar :) och använda många olika vapen så är Dead Rising ett spel för dig. Just Cause är ett spel för dig om du gillar att sno bilar och andra fordon, eller helikoptrar. Du kan göra många uppdrag och det finns en stor värld att utforska med en häpnadsväckande bra grafik. :cool: Det är lite svårt att säga vilket spel du ska köpa av dem två men personligen hade jag köpt Just Cause, eftersom att jag har redan köpt det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Vet inte hur dead rising är men just cause kan jag iaf rekommendera starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag hade valt Juast Cause, mer omväxling i spelandet jämfört med Dead Rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 hmmm svårt båda spelen e as skoj fast om du inte har hd-tv ska du inte köpa dead rising för då nser du inte texterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Just Cause :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 tack för alla tips men jag tror att ja ska köpa dead rising för att ja vill slakta zombier B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Rätt. Xbox life påstod också att gta SA är bättre än just cause Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 jaja tack tack men nu så ska ja köpa dead rising B) lås gärna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Eller fortsätt snacka om vilket som är bäst! Har du det nu ranchit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) Varför måste dead rising bara vara till 360 :( borde va till alla konsoler så roligt det värkar vara :P Redigerat 13 Oktober 2006 av Assassinscreeds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Bra val. Hade Själv valt Dead rising. Fast har tyvärr inte Xbox 360 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.