Kevve Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Har någon här X-Fire? Det är ett bra chatt program! Man chattar med vem som helst som spelar olika spel! Man laddar ner och registrerar sig på http://www.xfire.com Programmet finns på svenska! Har nifrågor om programmet eller nåt så kan ni ju adda mig: [email protected] (Om ni inte är bra på engelska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Ja, jag har haft X-fire, ett rikdigt bra program. BTW Försöker du få mer msn kontakter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Nej! Men lägg till swescape (kom inte på nåt annat + fanns inget annat) på x-fire om ni har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 error3000 heter jag på xfire :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 xfire äger f*n :D bara fråga om namnet å adda om ni vill :D via pm då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag tycker att MSN duger fint. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag tycker att MSN duger fint. :S På msn kan man väl inte joina cs servrar? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 och på msn kan man inte se vad kompisar kör på, vilken server, chatta NÄR man spelar och inte stänga ner så fort nogon skriver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Aha, det är sådana funktioner. ^^' Trodde att det var ett simpelt chattprogram . XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Har någon här X-Fire? Det är ett bra chatt program! Man chattar med vem som helst som spelar olika spel! Man laddar ner och registrerar sig på http://www.xfire.com Programmet finns på svenska! Har nifrågor om programmet eller nåt så kan ni ju adda mig: [email protected] (Om ni inte är bra på engelska) Det e ett bra chatt programm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg