Escain Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Om man är inaktiv i x antal minuter så räknas man inte som inloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag är alltid inloggad... :) Efter 18.00 är det ju billigare för dessa som inte har bredband...;) Det kan ju vara en av orsakerna... jag tycker att forumet är hyffsat aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Men, om det står uppe på sidan typ; Just nu 304 besökare var av 100 är medlemmar så kollar jag nere på "online-listan" då kan det typ bara vara 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Men, om det står uppe på sidan typ; Just nu 304 besökare var av 100 är medlemmar så kollar jag nere på "online-listan" då kan det typ bara vara 10. Du inbillar dig bara. Just nu står det t ex 24 gäster varav 6 är medlemmar... 0ch 6 medlemmars namn står där under ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Spelar väl ingen roll om det är tomt eller inte huvudsaken är väl att jag är här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Men, om det står uppe på sidan typ; Just nu 304 besökare var av 100 är medlemmar så kollar jag nere på "online-listan" då kan det typ bara vara 10. Du ska få svar på den frågan, man kan ju logga in anonymt så att det inte står där nere som vilka är inloggade ens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 ja det e ganska tomt här..på vissa forum e man själv och får vänta tills nästa dag lr några timmar tills nån e inne o svarar(vet att man inte kan svara på en gång)men det har typ aldrig vart mer än 10 stycken inne på ett forum o på Xbox forumet e det högst tre stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Detta är en spelsida så det är egentligen inte så jättekonstigt att det är så pass lite folk inne. Detta är ingen sida som riktar sig till alla, endast för de som gillar spel. Chattsidor blir ofta stora, spelsidor når aldrig samma nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Detta är ingen hemsida med överdrivet många besökare så som Hamsterpaj. Men jag tycker bara att sidan blir mysigare då, om ni vill att sidan ska få fler medlemmar, använd extralänken. Att jämföra den här hemsidan med Hamsterpaj är som att jämföra Kina med Sverige. Extralänken är inte att räkna med då de flesta tycker att fuska.se är en så kallad "töntsida". Ärligt talat så är det bara medlemmar som varit här en längre tid som är aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Detta är ingen hemsida med överdrivet många besökare så som Hamsterpaj. Men jag tycker bara att sidan blir mysigare då, om ni vill att sidan ska få fler medlemmar, använd extralänken. Jag vet att det inte går och jämföra dem, på grund av de handlar om helt olika saker. Men om jag ska vara helt ärlig så är det fler nya som är aktiva någon månad, sedan så ser man aldrig dem mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Ja, och det finns många som blir medlemmar här och sedan skriver de inte ett enda inlägg. Precis som att de vill bli medlemmar bara för att de ska. Redigerat 10 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Men, om det står uppe på sidan typ; Just nu 304 besökare var av 100 är medlemmar så kollar jag nere på "online-listan" då kan det typ bara vara 10. Om någon loggar in anonymt så ser man hur många som är inloggade "anonymt". :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.