Hoppa till innehåll

Tomt På Fuska?


Sharzor

Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ja det e ganska tomt här..på vissa forum e man själv och får vänta tills nästa dag lr några timmar tills nån e inne o svarar(vet att man inte kan svara på en gång)men det har typ aldrig vart mer än 10 stycken inne på ett forum o på Xbox forumet e det högst tre stycken

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är ingen hemsida med överdrivet många besökare så som Hamsterpaj. Men jag tycker bara att sidan blir mysigare då, om ni vill att sidan ska få fler medlemmar, använd extralänken.

 

Att jämföra den här hemsidan med Hamsterpaj är som att jämföra Kina med Sverige. Extralänken är inte att räkna med då de flesta tycker att fuska.se är en så kallad "töntsida". Ärligt talat så är det bara medlemmar som varit här en längre tid som är aktiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är ingen hemsida med överdrivet många besökare så som Hamsterpaj. Men jag tycker bara att sidan blir mysigare då, om ni vill att sidan ska få fler medlemmar, använd extralänken.

 

Jag vet att det inte går och jämföra dem, på grund av de handlar om helt olika saker. Men om jag ska vara helt ärlig så är det fler nya som är aktiva någon månad, sedan så ser man aldrig dem mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...