Chainsawkitten Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Är det någon annan än jag som tycker att Children of Bodom och Staind är grymt bra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Children of Bodom är grymma. Staind har jag inte hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 CoB är riktigt grymma. Aldrig hört Staind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Children of Bodom e asbra..Men Stained har jag aldrig hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 CoB är bra som alltid. Staind var det ett bra tag sedan jag hörde. De är jävligt bra de också, men de lirar ju i en helt annan genre..gillar CoB bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Njä, inge vidare för min smak. Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Lyssnade på Staind, tyckte inte als om dem. Helt annan musik stil en CoB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 CoB dom har jätte snygga videos, i alla fall till Are You Dead Yet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Stenad leffe har typ gjort ett par bra låter, sen så låter allting samma lika. Its been a while och circle eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag gillar For You och Take It med Staind. Låtarna de har på MySpace är kassa enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 De är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.