Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 vad är det för bra med light armlor egentligen? är det att det inte väger nånting eller vad?. jag är med i blades guild och hare klarat en oblivion port. och jag är kahjit :blink: när jag ska få den sista volymen av daedra culture så är jag i det där rummet. är det meningen att baruos ska dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Pjta baruos kan ju dö, men om han överlever så hjälper han till och slåss senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Light armor är bra för att det väger mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 ok jag hittar inte var man kan köpa lockpicks nån som vet? är med i thieves guild och behöver några stycken. hur blir jag med i mages guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkerman Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 ok jag hittar inte var man kan köpa lockpicks nån som vet? är med i thieves guild och behöver några stycken. hur blir jag med i mages guild? du kan använda fusket tryck § så öppnas det en ruta där du skriver 0000000a efter det skriver du hur många lockpicks du vill ha. ex: 0000000a 1000000 hehe det funkar faktiskt bra./en på läst :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 ok jag hittar inte var man kan köpa lockpicks nån som vet? är med i thieves guild och behöver några stycken. hur blir jag med i mages guild? Lockpics kan du köpa för typ 20g styck av redguarden som lät dej bli medlem i thieves guild.och för att bli medlem i mages guild är det bara att gå till nån av guild husen och snacka med leadern där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) vad är det jag ska se i the four volumnes??? förresten ska jag skriva det bara eller ska jag skriva lockpicks i rutan? Redigerat 13 Oktober 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 För att få lockpics skriver du t.ex player.additem 0000000A 10 så har du 10 lockpics ändra bara siffran i slutet till det antal lockpics du önskar. Detta bör skrivas i consolen för att ha någon effekt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 För att få lockpics kan du förutom dom tidigare förslagen också köpa dom från de flesta smedjar. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.