Dream Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 :blink: Jag har inte vart så aktivt så kanske nån redan startad ett sånt tråd men jag kunde inte hittar något sånt så jag starta en ny! Varför har man sänkt räntan till 0,5%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 >>LÄNK<< Detta kanske kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 0.05 t.o.m var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Han frågade varför!Det undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) Men nu behöver man inte betala något när man sätter in eller tar ut pengar... Det funkar på ett annorlunda sätt nu... Redigerat 11 Oktober 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Det var inte så många som köpte kreditkort och vice versa så admin beslutade sig för att ta bort de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 du sparar fortfarande lika mycket FM men det är formulerat på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Mm, jag fick betala mer för att ta ut mynten än och få ränta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 men tänk på de som ha mycket i banken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 De tjänar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Fuskamynt är roten till ondskan här på fuska.se ''spammers''. Så jag är glad att det sänktes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.