Ravenger Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Hur gör jag när jag vunnit efter Gorea arms och seal sphere- det står typ att jag klarat spelet men sen så har jag inte dubliette eller nåt, det står typ record time på Gorea Shafe 1
Gäst Kabby Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Har du klarat Gorea 2 (när man använder Omega Canon). Skjut på färgerna på vägen med rätt beam (kommer ej ihåg ordningen, testa)
Baf2 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Har du klarat Gorea 2 (när man använder Omega Canon). Skjut på färgerna på vägen med rätt beam (kommer ej ihåg ordningen, testa) hur många planeter har man när man har klarat spelet? :rambo:
Ravenger Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 Har du klarat Gorea 2 (när man använder Omega Canon). Skjut på färgerna på vägen med rätt beam (kommer ej ihåg ordningen, testa) Vars då ? ? ? ? ?Vars finns Gorea 2? Det finns inga andra rum på Dubliette Hjäälp
Larath Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 Har du klarat Gorea 2 (när man använder Omega Canon). Skjut på färgerna på vägen med rätt beam (kommer ej ihåg ordningen, testa) då har du ej varit på Dubliette tyvärr men kolla den andra mph tråden så ser du vad du ska göra... btw när du bara dängt ena formen av gorea står det typ completed... och du har ingen tid på gorea phase 2
Ravenger Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 tackför allt, jag har klarat Gorea 'SUPERNOOB' 2. :) plus jag har upptäckt att det inte heter Dubliette, den heter Oubliette. :)
Rekommendera inlägg