Gäst Mega93 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Eftersom google har köpt youtube äger de även adressen www.youtube.com - så den kommer vara kvar, men nu kan ju google styla den efter sina önskemål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 dom kan väl även utrota youtube.com & ta bort alla filmer så att någon annan lycklig liten pojke kommer & gör en egen address på youtube.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Klart, de kan sälja adressen om de så vill, men det tvivlar jag starkt på. Youtube.com får extremt många klick varje dag (timma!) så att byta dress vore att förlora det antalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 De tror jag inte på :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Så du vet det exakta antalet besökare youtube får per dygn? Dela gärna med dig då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Mega har rätt. tex en video på youtube som nyss kom in, fick över typ 2000 klick på bara några minuter. Det var en puff daddy video tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 En video - Tänk då hur många klick själva sidan får per dygn, timme eller minut! Det är galet många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 önskar att det var lika många som gick in på min hemsida :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Samma här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 asså Google köper youtube vad innbär detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det betyder att Google får rättigheterna över Youtube och får göra vad dom vill med hemsidan. Det enda jag tror kommer hända är att google annonser läggs in i sidan. Än så länge så har det inte blivit annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Youtube har inte blivit köpt ännu :P De förhandlar fortfarande - Men jag tror inte google kommer sätta in annonser eller så, bara typ "©2006 Google" längst ner på sidan. Redigerat 14 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.