Hoppa till innehåll

Olyckor

Schassen

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen
(Kakanrott @ 14/02-2004 20:56:05)

hade du något att göra med att hon fick damp eller?

Man kan inte få damp man föds med damp

men.. d heter inte damp när man blir "lite för arg" utan d e när man knappt kan lära sig nåt.. så ja fattar inte varför alla skriker HAR DU DAMP ELLER!!!?? vadå? då förstår han väl inte vad du säger...? <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

vägde ju typ 150 kilo när han gick i 5 an .shit asså

vem gjorde d?? :o

IAF..

Min värsta e nog att jag fick ont i ögonen framför datorn..HEHE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag satt i slöjden och täljde titta jag bort och skar upp hela tummen fast kände ingenting jag bara såg en massa blod fast sen kändes det blev alldeles snurrig. Och när en klasskamrat skulle hoppa från gungan hade han så hög fart att han flög nästan över staketet, lägg märke till nästan han landa med det mellen bena ajajajajajaajjj. och en annan i min klass har klämt tre fingrarna minst 10-15 gånger och det är sant. och en annan har ramlat på en spik så den for rakt igenom knäskålen. några andra har t ex krosat pungen på en gunga, sytt sig igenom tummen, fallit på en cykel och skrapat upp hela ansiktet det var inte fräscht + fått en penna igenom halsen fler olycker finns ju också i våra register fast det skulle ta åratal att skriva.

Redigerat av Jojjon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har råkat ut för- Ett fotbollsmål (7manna) föll rakt ner i huvudet på mig.. fick ligga i sjukan ett tag.

min kusin- kottkrig- fick en kotte i ögat, det börja blöda som ***** och han kunde bara se med ett öga i typ tre månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...