Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (Kakanrott @ 14/02-2004 20:56:05) hade du något att göra med att hon fick damp eller? Man kan inte få damp man föds med damp men.. d heter inte damp när man blir "lite för arg" utan d e när man knappt kan lära sig nåt.. så ja fattar inte varför alla skriker HAR DU DAMP ELLER!!!?? vadå? då förstår han väl inte vad du säger...? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vägde ju typ 150 kilo när han gick i 5 an .shit asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vägde ju typ 150 kilo när han gick i 5 an .shit asså vem gjorde d?? :o IAF.. Min värsta e nog att jag fick ont i ögonen framför datorn..HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 big brother skrev om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Fått en golfboll på tänderna! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 och han förökte dränka mig han var liksom as fet men jag sa fel han väger det nu typ 100 i femman två år sen fyran försökte han dränka mig på skoj men jag spöa skiten ur honom men jag hade lite ont i nävarna sen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har fått hjärn skagning när jag ockde pulka där var nästan bara is när jag ockde slåg jag i huver riktigt hårt då började allt snurra jag blev så här :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har fått en spik i hälen. (kommer inte ihåg vilken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Penna+öga=blod och en aning smärta det var rätt klantigt av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) när jag satt i slöjden och täljde titta jag bort och skar upp hela tummen fast kände ingenting jag bara såg en massa blod fast sen kändes det blev alldeles snurrig. Och när en klasskamrat skulle hoppa från gungan hade han så hög fart att han flög nästan över staketet, lägg märke till nästan han landa med det mellen bena ajajajajajaajjj. och en annan i min klass har klämt tre fingrarna minst 10-15 gånger och det är sant. och en annan har ramlat på en spik så den for rakt igenom knäskålen. några andra har t ex krosat pungen på en gunga, sytt sig igenom tummen, fallit på en cykel och skrapat upp hela ansiktet det var inte fräscht + fått en penna igenom halsen fler olycker finns ju också i våra register fast det skulle ta åratal att skriva. Redigerat 18 Mars 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 sytt mig i tummen har jag också gjort. symaskinerna på vår skola går alldeles för snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har råkat ut för- Ett fotbollsmål (7manna) föll rakt ner i huvudet på mig.. fick ligga i sjukan ett tag. min kusin- kottkrig- fick en kotte i ögat, det börja blöda som ***** och han kunde bara se med ett öga i typ tre månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.