rg_fuskare Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 OK jag har nyss klarat av det där med att kalla på Rayquaza så att Groudon och Kyogre slutar slåss. och jag håller på att slås mot elite four. Hur och när kan jag fånga Lugia, groudon o de andra legendariska pokemonen.
kirk Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 du moste klara elite four.för att kunna fånga groudon och kyogre.men lugia går inte att få vad jag vet
agiyr Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Groudon: när en i weather illuse säjer att det är varmt eller något,fånga han i terra cave! Terra cave finns BARA när han säjer det.VAR terra cave finns är lägst nere på länken: http://www.serebii.net/emerald/shorecave.shtml Kyogre: Samma som groudon,men det ska vara kallt.Här finns det DÅ: http://www.serebii.net/emerald/seacave.shtml Rayquaza: Finns i Sky pillar till höger om pacfildog town!! Lati@s: Effter pokemonligan var som helst! De andra: Genom pokemon tillsättningar. Reginna: Finns i en klistrad tråd!
rg_fuskare Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 mm men det finns sprickor i golvet så jag håller på att ramla ner i första våningen hela tiden
Girafariglove Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Ett tips: spara på varje våning så om det inte går starta om. O ha repel så att inte en vild pokemon sinkar dig.
papyrus_pokemon Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 du måste använda mach bike för att komma över sprickorna :)
Gtakillen Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 mot Rayquaza använd timerball och ultraball (spara framför honom så att du inte har ihjäl honom). :)
agiyr Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Var går ultra in??Ska man ha timer ska man inte byta boll,då effeckten ökas...
Girafariglove Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Jag trodde Timer ball blev bättre julängre striden pågick :huh:
Cryo Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 det blir den också.. så om man strider jättelänge och sen kastar en timerball så är det nästan som en masterball.
rg_fuskare Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) mm jag fånga honom med master ball. så för att fånga Lugia och Ho-oh måste man skicka sitt spel till nintendo då eller? och var finns han här vädermannen Redigerat 14 Oktober 2006 av rg_fuskare
Rekommendera inlägg