Ytterman Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jag har en riktigt dålig ovana, jag är nämligen världens hypokondriker och alltid om jag upptäcker nåt konstigt med kroppen så tror jag att jag fått värsta dödliga sjukdomen. Ett exempel är att jag alldeles nyss upptäckte att jag hade en fästing (rätt konstigt i mitten av oktober :o) och nu tror jag givetvis att jag har fått TBE. Jag skrämmer jämt upp mig själv :P Så, är ni också såna ibland? Eller har det rent av visat sig att era farhågor har varit sanna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 nej jag är nästan aldrig sjuk fast jag har tagit vaccin (stavning?) mot TBE jag äter mycket mandariner och apelsiner också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag brukar bara känna av om jag ex. får magsjuka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag har en riktigt dålig ovana, jag är nämligen världens hypokondriker och alltid om jag upptäcker nåt konstigt med kroppen så tror jag att jag fått värsta dödliga sjukdomen. Ett exempel är att jag alldeles nyss upptäckte att jag hade en fästing (rätt konstigt i mitten av oktober :o) och nu tror jag givetvis att jag har fått TBE. Jag skrämmer jämt upp mig själv :P Så, är ni också såna ibland? Eller har det rent av visat sig att era farhågor har varit sanna? nja brukar inte tro att jag får tbe men får ryck för de är så j*vla äckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 nja hypokondriker vet jag inte riktigt, mer om jag är sjuk så kommer världen gå under, för de är så synd om mig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 min kompis e typ hypokondriker..men själv så e jag inte de -_- ... vad ja vet iafa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Så känner jag också ibland. En gång för ett par år sedan kom jag på att huden precis under ögonen är väldigt mjuk och då trodde jag att jag höll på att få en jätte dödlig sjukdom. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Ibland när jag dyker är jag rädd för att få vatten i öronen och att hjärnan ska lösas upp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag har en riktigt dålig ovana, jag är nämligen världens hypokondriker och alltid om jag upptäcker nåt konstigt med kroppen så tror jag att jag fått värsta dödliga sjukdomen. Ett exempel är att jag alldeles nyss upptäckte att jag hade en fästing (rätt konstigt i mitten av oktober :o) och nu tror jag givetvis att jag har fått TBE. Jag skrämmer jämt upp mig själv :P Så, är ni också såna ibland? Eller har det rent av visat sig att era farhågor har varit sanna? Nääääää jag oroar mej inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag brukar bara känna av om jag ex. får magsjuka :D nähä... får du ont i magen då eller ? -.-' jag är absolut ingen hypokondriker, snarare tvärt om. Dessutom är jag väldigt sällan sjuk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Är nästan aldrig sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Ibland oroar jag mig för att naglarna ska ramla av... :( Men visst, jag oroar mig ofta för att jag ska bli sjuk inför nån viktig händelse. Har dock aldrig blivit det på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.