philla kotte Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 jag jag instalerar wow och har kommit till 4 skivan så får jag svaret att den inte svarar vad kan jag göra åt de? tacksam för svar // philip
SmeK Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 :) gå till någon spel butik å fråga vad som kan va felet
philla kotte Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 det hände typ 6 gånger... och till dem som inte förstod:jag börjar instalera spelet,men efter att jag bytt skiva så slutar den att instalera och jag får medelandet "svarar inte "
Gäst PoisoN Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Låt den installera när det kommer svarar inte. Det betyder att du antagligen stört den eller har för många aktviteter på gång. Stäng alla fönster före du börjar installera.
Aircondition Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Först måste du lära dig stava till "Installera". Det lär inte bli bättre när du börjar med WoW.
Hackr Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 Jag hade ungefär samma problem. Så jag testade helt enkelt med att kopiera skivorna till hårddisken först och köra installationen där ifrån och då fungerade det för mig...
kadamar Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Skrivet 17 Oktober 2006 Hej jag har samma problem med den här datorn men på den andra unkar de jätte bra men du får inte ha ett enda program på låt den ladda helt själv och sen när nästa skiva kommer så byter du men tryck inte på ok för då blir de svarar inte men om du inte trycker där så laddar den upp skivan själv...:D ska funka
philla kotte Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 vi hade inga program på ( men jag kom just att tänka på en stor repa som fanns när jag öppnade spelet ...
Snake Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 Kontakta då affären du köpte spelet på.
Dalman Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 Hänt mig samma sak en gång, kom till fjerde skivan så stog det ''svarar inte så jag börgade installera på nytt, ch det hende inte igen.. :gitarr:
Rekommendera inlägg