LiQuiDe Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 hellre en vit lögn en att såra någon..tycker jag då..men jag försöker vara så ärlig som möjligt hela tiden..om det inte sårar någon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Ärlig om det är möjligt, men en vit lögn för att inte såra eller skada nån är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Det är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noogai3 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Jag skulle hålla med Markus, så det är okej med en vit lögn. Om han tycker om skorna så får han göra det. <_< Jag tänker inte blanda mig in i det! Redigerat 20 November 2006 av Noogai3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 vit lögn är klart bättre än att såra någon. men man ska inte göra till en vana att använda en vit lögn hela tiden, den kan vara användbar i vissa tillfällen men inte hla tiden. då blir det mer så att man ljuger som vanligt...vilket inte är bra. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.