viko550 Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Det är väl 199 per år!? :blink: du har rätt jag skrev fel Umbreon_Moon du har rätt det är 199 kr om året Redigerat 21 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald. 1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s. 2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom. 4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos. 5.Celebi:Nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp så får du välja valfri pokemon vilken man vill. Äääääääntligen!!Jag har själv tänkt skriva det!Men innan du skickar till en moderator så rätta stav felen(jag har märkt ut där du har stavat fel). Redigerat 21 Oktober 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald. 1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s. 2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom. 4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos. 5.Celebi:Nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp så får du välja valfri pokemon vilken man vill. Vad är det för fel på Eon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Hur vet du at det är på eon? Redigerat 21 Oktober 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia Ho-oh,Lati@s och Deoxys för Pokemon Emerald. 1.Lati@s mixa rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett pokèmon center sen får du Eon ticket nu kan du åka till Lati@s. 2.Mew var medlem ett halvt år i club Nintendo nu kan du skicka in ditt spel och få en speciell ticket. 3.Lugia och Ho-oh var med i club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en Mystic Ticket sen kan du åka till Navel rock och fånga dom. 4.Deoxys alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskap varje år om man deltar hela dan får man en Aurura Ticket sen kan du åka till Birth island och fånga Deoxys. 5.Celebi nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en celebi. 6.Därefter att du fått dom och går till mästerskap får du välja valfri pokemon vilken man vill. Fixade till, nu är det HELT rätt, Dark_zebra missade några. Redigerat 21 Oktober 2006 av Umbreon_Moon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Mezox:Jag råkade radera eon så jag kom inte ihåg vad som stog där. Umbreon_Moon o Mezox:Okej,ni vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Du kan alltid ändra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald. 1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s. 2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom. 4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos. 5.Celebi:Nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp så får du välja valfri pokemon vilken man vill. vadå Celebebi stavar man med stort C det är ju ett namn du har rättat lite fel med namnen alla pokemon namn börgar med stor bokstav :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Ja,men alla ord eller bokstäver som han fyllt i,har inte du gjort,du har skrivit Celebi med litet C i första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) ok ska fixa har Ändrat så :) Redigerat 21 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Kontakta en mod nu då! Tråden kan bli klistrad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 ok ska fixa har Ändrat så :) Öhh.Take a look en gång till.Det är många stavfel fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg