Hoppa till innehåll

Hur Du Får Spciela Pokemon.

viko550

Rekommendera inlägg

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra

Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald.

1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s.

2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket.

3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom.

4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos.

5.Celebi:Nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi.

6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp får du välja valfri pokemon vilken man vill.

Äääääääntligen!!Jag har själv tänkt skriva det!Men innan du skickar till en moderator så rätta stav felen(jag har märkt ut där du har stavat fel). Redigerat av Dark_Zebra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald.

1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s.

2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket.

3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom.

4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos.

6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp får du välja valfri pokemon vilken man vill.

Vad är det för fel på Eon?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia Ho-oh,Lati@s och Deoxys för Pokemon Emerald.

1.Lati@s mixa rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett pokèmon center sen får du Eon ticket nu kan du åka till Lati@s.

2.Mew var medlem ett halvt år i club Nintendo nu kan du skicka in ditt spel och få en speciell ticket.

3.Lugia och Ho-oh var med i club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en Mystic Ticket sen kan du åka till Navel rock och fånga dom.

4.Deoxys alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskap varje år om man deltar hela dan får man en Aurura Ticket sen kan du åka till Birth island och fånga Deoxys.

5.Celebi nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en celebi.

6.Därefter att du fått dom och går till mästerskap får du välja valfri pokemon vilken man vill.

Fixade till, nu är det HELT rätt, Dark_zebra missade några.

Redigerat av Umbreon_Moon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå Celebebi stavar man med stort C det är ju ett namn du har rättat lite fel med namnen alla pokemon namn börgar med stor bokstav :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...