citrusfrukt Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Några brudar i min klass satt och hacka tänder till one missed call för några veckor sen.. Var tydligen riktigt läskig, lite The ring över det hela tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Se på nyinspelningen av Motorsågsmassakern för den är väldigt bra och ganska skrämmande. Freddy VS Jason är ochså grymmt bra. En annan bra skräckfilm som jag har sett är The Curse Of El Charro men den tror jag inte är så känd så den kanske är lite svår att få tag på. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Terror på Elm street?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Oki min son, är den typ om Ufos och så? Nej det är typ gröna utomjordingar som käkar m¨änniskors hjärna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 The Thing : Ett monster som dödar folk och när den väl gjort det så kan den kopiera sig till det den dödat. Det är nämligenen expedition som är ute i antarktis eller arktis och hittar nån gammal Expedition stuga. Och i stugan hittar dom ett dött monster ( en annan thing ) Så dom undersöker monstret och kommer fram till nåt Sen så blir expeditions medlemar konstiga mer säger jag ej :) Också Mind Hunters är bra den är mer som en mera verklighets film alltså inga monster: Det är en polisgrupp som ska till en variant av tränings ö där det är som en stad också så ska dom träna där. Sen hittar dom en död katt med en klocka i munnen där det står kl:12.00 mer säger jag ej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.