Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Bear magazine, var bättre när man lyssnade på den en andra gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Ja, fast det känns som om Stockholm blir lite tjatig. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Här är en jag gjort. Min allra första. Får den klassas som världens sjukaste? plz! Låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Ganska dance:ig början. Uppgången var väldigt passande och så. Snyggt beat som dyker upp. Bra gjort, med basen. Dåligt slut med hihatten, kickandet och clappet. :/ 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) http://rapidshare.de/files/37246493/Basshu...emix__.mp3.html Direkt länk men WTF :P (inte så skill än förresten :( (om jag orkar så kan jag ladda upp fler låtar (har egna som jag gjort själv oxå, inte bara remixer :P) Redigerat 20 Oktober 2006 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Ex-band: Impulsive Halvår sen det här spelades in. Försök att ignorera sugigheten, det går ibland. Vi var med på tv för några dagar sen också, om ingen märkte det. Redigerat 18 Oktober 2006 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Zerp, min alldeles bedårande songare! Denna finner jag inga fel på, din röst är ljuv och du vet exakt när man ska höja rösten så det passar til instrumenten. Texten och melodin är väldigt bra, även trummisen där bak gör ett excellent jobb. Din röst vibrerar så härligt mot refrängen "a life time with your smile" när du sjönger det känns det som om det är låtens höjdpunkt. Slutet gör trummisen ännu en gång till en höjdare, men på något sätt känns du som centern i bandet. Versens melodi sätter sig lite på hjärnan, och låter sådär härligt ångerfylld, om jag var en tjej och låten var dedikerad till mig vet jag iaf vem som fått glädjetårar. Kan tänka mig att den är ännu bättre när man ser den live, du ser ju cool ut själva du så det skulle varit en upplevelse. Nämen jag kan babbla på i evigheter men jag lyssnade på låten fyra gånger, om du gör något nytt eller har något gammalt så kan du gärna skicka ett litet GB till mister Mascaran. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag skriver mycket texter. Tycker att det är ett bra sätt att uttrycka sig på. Jag och en kompis ska snart börja göra egen musik som vi ska satsa på. Musiken kommer vara lite som Snook och Fronda :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Dude, jag är inte sångare. Min röst är mörkare än så, tyvärr. Höj basen på låten, så märker du mina skillz. Annars har jag skrivit halva den låten och halva texterna. Versens texter är helt och hållet mina. Men jag kan hälsa sångerskan att hon gjorde ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Wow, hälsa den där tjejen att hon har talang isf! :o Texten är asgrymm särskillt melodin, du gjorde ett bra jobb med basen sötnos! :wub: Får jag fråga om ni gjort något mer jag gillar verkligen detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Ex-band: Impulsive (2) Det ska jag göra. Tack så mycket... sötboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Ska lyssna imorrn med bättre högtalare, Zerp. När och hur var ni med i tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.