Corpsgrinder Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Hej! Min kompis kusin säljde ett ps2 spel till mig för 350kr, och sen när jag kom hem och skulle spela så stog det att jag skulle lägga in en skiva med ps, ps2 format :cry: Varför kan jag inte spela det, måste jag göra nått, det är bränt tror jag. [EDIT] Kan nån modde låsa den andra tråden? Redigerat 15 Oktober 2006 av Corpsgrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Om det är bränt och ditt PlayStation inte är chippat så e de inte så konstigt att det inte funkar eftersom man inte akn spela brända spel på ett PS som inte e chippat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Eller så har du satt in spelet för sent, då blir det svårt för enheten att läsa den. Pröva att sätta in den snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 eller så kanske det inte är rätt sorts format på filen som finns på cden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Du måste chippa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 hmm så du menar att du pröjsade 350 spänn för ett bränt spel? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Hehe lite dumt om det är sant. Så stog det på mitt gamla PS2. Det var helt enkelt trasigt men som sagt om det är ett bränt spel måste du ha chippat Ps2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Varför inte be din kompis köpa tillbaka det eller fråga varför han lurade dig och sålde ett bränt spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Undrar hur hög iq man har om man köper ett bränt spel för 350 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) ja, det går ju knappt att hitta ett NYTT ORGINAL-spel för den summan ens.. Redigerat 17 Oktober 2006 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Undrar också hur man inte kan se skillnad på orginal och bränt hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg