Gäst Hulk746 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Han har hört av sig. Han ställer bara gåtor. så här skrev han "Koden till fusket är 0200914268 mobilens bästa vän" Jo det finns visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Har för mejj att det har funnits en liknanade tråd för typ 2 år sedan.. Va e de för grejj ni har me FM btw?E ni typ horny på dem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Har för mejj att det har funnits en liknanade tråd för typ 2 år sedan.. Va e de för grejj ni har me FM btw?E ni typ horny på dem eller? Fm är bra att ha, och NEJ... vi är inte kåta på dom (inte jag iallafall) -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 en annan ide är att han vunnit på lotteriet.. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 det kan faktiskt stämma, det har ju funnits en jackpot på typ 70.000 FM..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 det kan faktiskt stämma, det har ju funnits en jackpot på typ 70.000 FM..... Hur har den som hade det lotteriet fått tag på de FM då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 men det var ju ett lotteri på typ 50 pers, varje betalar typ 100 FM..... asså, det var ett lotteri i affären, eller vad jag ska säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men aldrig har ju någon vunnit Jackpotten så han kan ju inte ha vunnit till sig FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men aldrig har ju någon vunnit Jackpotten så han kan ju inte ha vunnit till sig FM. Tror 0013 och Salzalada har gjort det....Fast det var ett tag sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men vad spelar det för roll med mycket fm? Det bästa du kan köpa är en flash-presentation, och eftersom att få kan flash så verkar det ju ändå onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag vet nu varför Raptoc har så mycket fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Men aldrig har ju någon vunnit Jackpotten så han kan ju inte ha vunnit till sig FM. Jag har aldrig gjort det. Jag har använt mig av extralänken för att få alla mina FM. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.