LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Är det sant? :o Men varför skriver du det? Admin kanske ser :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 För att han inte vet fusket? Och det är lite löjligt att ge mig 4 varningar för att jag sa att jag har använt fusket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Kan man få veta det då? Eller ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Nepp. Tror du att jag lämnar ut det till vem som helst? Du får luska reda på det själv, det gjorde jag. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Då tror jag dig inte ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Så. Nu vet BloodMan om det, men han har lovat att inte säga det till någon. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Extralänken ftw. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) *ÄNDRAT* Orkar inte med en massa pm. Redigerat 16 Oktober 2006 av Hulk746 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 okej. Tack snälla (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Om det är sant, ska ni ju inte gå o sprida det till folk! Då är det ju ingen hemlighet kängre och FM förlorar dess värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 jadu, detta låter intressant o.O Fusket ni snackar om, är det en hack eller något väldigt simpelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Förmodligen ett hack då någon nämnde att man kan åka fasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.