Salzalada Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Det är något så djävulskt simpelt. Löjligt simpelt är det, men ändå effektivt. Tror att varenda ungdom i sverige kan göra det. :) [EDIT] Det är inget hack! Redigerat 16 Oktober 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Väldigt simpelt om jag får gissa. Edit: Salzalada han före. Redigerat 16 Oktober 2006 av Sandkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Hur har ni då fått ihop så mycket FuskaMynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag kom på det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag med. Zwailon, det är det jag menar med fusk ju. >.> Att leka med mobilen. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Jag fick reda på det nu. :D Onödigt att slänga riktiga pengar på FM dock. Redigerat 16 Oktober 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Hur fick du reda på det LB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) försökte ett sätt.. Det funkade inte >_> Okej nu är jag jefligt nyfiken :o Men vem ska jag behöva smöra för, för att få reda på sk*tet ? xD Redigerat 16 Oktober 2006 av HotShot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Leka med mobilen. Då borde ni ju ha en förmögenhet, att Sms:a så att man får 400 000 FM kostar ju tusentals kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Finns inget fusk. Ja, Raptoc är min brorsa. Är det så konstigt att vi båda har mkt FM? Om han har råde, borde väl rimligtvis jag också ha det? Kul att er svartsjuka väcker små gay misstankar. Det är ingen svartsjuka. Även om vi nu hade varit "rika" så tror du väl inte att vi skulle byta ut en del av det till den virtuella sorten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Ässh, sluta avundas Zwailon... Om han hade fuskat, hade redan han varit bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 asså funkar fusket fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.