Amaeli Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Det fusket, många i tråden påstår funkar har jag fått höra och det lyder någon knstig kod man ska ringa istället för fuskamynt 1000fm. Rena skrönan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men det är väl en sån där kod som man får när man sms:ar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kan det inte vatra så simpelt att "raptoc" HADE SINA PENGAR PÅ BANKEN INNAN VAR JU RÄNTAN SKYHÖG sry för caps lock men orkar inte skriva om ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Ja men då borde ju ändå mer pers ha mycket fm. Eller inte vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ok, han har väll gått och köpt pengar till mobilen och använt dom till att få fm här på fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 på gamla fuska (saknar't) så fanns det spel som man kunde vinna pengar på, räntan var hög o så mycket annat man kunde få fuskamynt på, PUNKT SLUT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Jag med :D Jag köper fusket för fm. Ifall det finns? :kung: Redigerat 16 November 2006 av VilmerDaKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.