FatBastard Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Har en liten fråga är det någon Xbox360 ägare som skulle vilja betala för att ha sitt xbox360 målat i ett eget mönster eller liknande? mvh FatBastard :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Det beror på hur mycket det skulle kosta förstås, om det skulle vara värt det, sen gäller det ju att den som lackerar att han är mycket skicklig så det blir proffsigt gjort, men visst det skulle vara ganska läckert förstås. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FatBastard Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Det beror på hur mycket det skulle kosta förstås, om det skulle vara värt det, sen gäller det ju att den som lackerar att han är mycket skicklig så det blir proffsigt gjort, men visst det skulle vara ganska läckert förstås. :cool: Om det skulle kosta runt 500-1000 kr beroende storlek på bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jo, det skulle vara värt, :D men då ska det vara mycket snyggt lackerat och proffsigt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 skulle f*n vara coolt ju.. men då ska det inte vara nåt amatör jobb :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Vet inte hur mycket jag hade spenderat på något sånt, berors på resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Beror på hur mycket det kostar..! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 MM. men det finns ju hemsidor som denna Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 och så finns det ju på http://www.modtec.se/index.php?option=com_...id=18&Itemid=26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jag har inte 360 men ska köpa men det hade vatt ascoolt ifall man hade kunnat göra det B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 :) Tack för hemsidan Filiandor! Ska bara spara i 2 mån till så jag kan modda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 :) Tack för hemsidan Filiandor! Ska bara spara i 2 mån till så jag kan modda den Ja visst är dom coola!!! Ska kanske fixa mig en sån, men spelen går nog före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.