Gäst Plopp Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) jag gillar min dator ska bara skaffa bättre grafikkort:D då är den skiiiiiiiiiiitbra Redigerat 19 Oktober 2006 av Plopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Min e ganska bra tycker jag själv. Den klarar Oblivion med High på grafikgrejen. Jag har detta så kan ni säga vad ni tycker: Dell Intel Pentium. 2.8 Ghz Dual Core. NVIDIA GeForce 7900 GS. 2.0 Gb RAM. Hårddisk minnet ligger på 147 Gb, Inte så mycker men det duger. Avgör och säg vad ni tycker!! KOMMENTARER!! // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Gillar min dator ganska mkt :) Skärmen ( har ingen information om den , vet inte hur man kolla hur många tum osv. ) ganska ohärlig mus när jag spelar cs , men annars är den chill när man är inte på t.ex fuska :) as skönt tangentbord, standar från köpet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Min e ganska bra tycker jag själv. Den klarar Oblivion med High på grafikgrejen. Jag har detta så kan ni säga vad ni tycker: Dell Intel Pentium. 2.8 Ghz Dual Core. NVIDIA GeForce 7900 GS. 2.0 Gb RAM. Hårddisk minnet ligger på 147 Gb, Inte så mycker men det duger. Avgör och säg vad ni tycker!! KOMMENTARER!! // Waddis :gitarr: Den är bra. Min kompis har en bättre dock. 4GHZ Intel Pentium, och typ 300GB hårddisk minne. Och senaste ATI graffe kortet. Är avundsjuk på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Min e ganska bra tycker jag själv. Den klarar Oblivion med High på grafikgrejen. Jag har detta så kan ni säga vad ni tycker: Dell Intel Pentium. 2.8 Ghz Dual Core. NVIDIA GeForce 7900 GS. 2.0 Gb RAM. Hårddisk minnet ligger på 147 Gb, Inte så mycker men det duger. Avgör och säg vad ni tycker!! KOMMENTARER!! // Waddis :gitarr: Skryter över sin kompis :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Hur kan man skryta över en kompis? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Älskar min =) Klarar många nya spel på högsta men Oblivion och sånt så fungerar det på Medium =) Jag tycker den duger... Men jag tänker bygga en Burk själv när sommarn kommer... Till sommaren :P då ska du inte spela dator, då ska du va ute :) Själv är jag nöjd med min, spelar de nyaste spelen utan problem. Har byggt den själv, dock är den lite för högljud, har bytt fläkt en gång, men den är ännu inte lagom :( Kanske blir ett nytt Antec chassi, som är ganska tysta, eller får jag hitta nån annan fläkt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Älskar min =) Klarar många nya spel på högsta men Oblivion och sånt så fungerar det på Medium =) Jag tycker den duger... Men jag tänker bygga en Burk själv när sommarn kommer... Jag är både ute och inne =) Lillberra, Intel Core Duo är bättre än Intel Pentium och klarar och ha mer program på samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 DonkeN: okej, men min kompis hade mer GHZ så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 älskar min, byggde den med hjälp av brorsan. låter nästan inget, stort fönster på sidan så man ser in (och lys-dioder där inne). typ det bästa av allt. fast chassit (stavning) är inte specielt snyggt :lol: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Nu blev jag sugen på och skrivahur min är: Dell Dimension 9150 Pentium 4 3.0 Ghz DualCore 1024 MB DDR2 Ati Radeon X600 256 MB 400 Mhz Maxtor S-ATA 160 GB Dual Layer DVD-RW 40x CD-RW Minneskortläsare Och en **vla massa USB-Uttag ( :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Nu blev jag sugen på och skrivahur min är: Dell Dimension 9150 Pentium 4 3.0 Ghz DualCore 1024 MB DDR2 Ati Radeon X600 256 MB 400 Mhz Maxtor S-ATA 160 GB Dual Layer DVD-RW 40x CD-RW Minneskortläsare Och en **vla massa USB-Uttag ( :P ) Om det är en Dual Core, är det väl ingen P4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.