Fillifjonkan Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Hjääälp! En av mina datorer märker inte att jag stoppar in en CD skiva (eller spel) i hårddisken. Ibland märker den, men sedan så funkar det inte nästa gång jag ska testa. Vad är det för "Säffle" som har hänt. Vad vänlig och hjälp mig. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 det är nog nåt med inställningarna eller så har du fått virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Kolla noga så att den sitter som den ska... Kanske drivrutiner saknas eller så har du lekt med BIOS inställningarna... Pröva och nollställa dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 jag var tvungen byta hela skiten för att min skulle börja funka fast på min gamla dator LoL den var "gammal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Hjääälp! En av mina datorer märker inte att jag stoppar in en CD skiva (eller spel) i hårddisken. Ibland märker den, men sedan så funkar det inte nästa gång jag ska testa. Vad är det för "Säffle" som har hänt. Vad vänlig och hjälp mig. :cry: Stoppar du in CD-skivor i HDD'n? Det låter inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 har aldrig hört tallas om det spelet...Men om spelet är gammalt och du har en ganska ny dator så kansje det är grafik fel att grafiken är så gamma att den inte fungerar på en så ny dator det har hänt för mig innan men om det är tvärt om så att det är ett för nyt spel och en för gammal dator så kan datorn inte läsa in så nya spel deta har också hänt mig...Men det ska finas någon instälningar för att få till backa den gammla graficken till din dator eller den litte nyare graficken till den gammla datorn annars vet ag ej! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 22 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 har aldrig hört tallas om det spelet...Men om spelet är gammalt och du har en ganska ny dator så kansje det är grafik fel att grafiken är så gamma att den inte fungerar på en så ny dator det har hänt för mig innan men om det är tvärt om så att det är ett för nyt spel och en för gammal dator så kan datorn inte läsa in så nya spel deta har också hänt mig...Men det ska finas någon instälningar för att få till backa den gammla graficken till din dator eller den litte nyare graficken till den gammla datorn annars vet ag ej! ;) Vadå för spel? Jag skrev bara "Säffle" Det är ett smekord för skit... Men asså jag testar ett nytt spel, på en ny dator men det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men asså jag testar ett nytt spel, på en ny dator men det funkar inte. Då kan det också vara ett så kallat dolt fel på skivan prova att lämna tillbaks skivan där du köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Men asså jag testar ett nytt spel, på en ny dator men det funkar inte. Då kan det också vara ett så kallat dolt fel på skivan prova att lämna tillbaks skivan där du köpte den. <{POST_SNAPBACK}> Asså det är inget fel på skivan, det är fel på hårddisken, eller där man lägger i skivan. Den märker inte skivan man lägger in. Asså jag har testat många olika spel, musikskivor och massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 cd-läsare, eller dvd-läsare elelr vad det nu är du har. Det är där man stoppar skivorna ;] Den kanske är paj helt enkelt, byt ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 pappaskalle, om du stoppar in skivan i hårddisken fattar jag att det inte fungerar, prova med cd spelaren så löser det nog sej ska du se :) och fungerar det inte då så gå in å kontrollpanelen och lägg ill maskinavar och sök, då kanske du hittar den, jag hade åkså glapp i mi men efter en sökning så hittade jag den o nu funegarar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 pappaskalle, om du stoppar in skivan i hårddisken fattar jag att det inte fungerar, prova med cd spelaren så löser det nog sej ska du se :) och fungerar det inte då så gå in å kontrollpanelen och lägg ill maskinavar och sök, då kanske du hittar den, jag hade åkså glapp i mi men efter en sökning så hittade jag den o nu funegarar den... Men det var det jag menade pappasskalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.