Gäst Sandkaka Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag måste fråga om det är tillåtet att skriva hela inlägg och svar i en viss storlek eller färg? Jag tycker det är mycket jobbigare att läsa text som är skriven i röd färg än den vanliga grå tonen. Samtidigt tycker jag att att använda en färg i hela inlägget är i princip samma sak som att skriva ett helt inlägg i annan size. Det finns ingen regel om detta. Det närmsta man kommer är regeln mot överdrivande av smilies. Varför inte en regel mot överdrivet många texteffekter? /Sandkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Hmm, det hade varit väldigt bra, för tillslut kommer väl nån skriva såhär: Tänk om nån skrev så hära. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Hmm, det hade varit väldigt bra, för tillslut kommer väl nån skriva såhär: Tänk om nån skrev så hära. :o Tycker inte det där ser särskillt jobbigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Inte jag heller! Fattar inte hur man kan tycka det, och tycker inte att nåt ska ändras.. Aja, alla tycker olika... <{POST_SNAPBACK}> Redigerat 18 Oktober 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Ser snarare coolt ut :P Redigerat 18 Oktober 2006 av Zlayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Inte jag heller! Fattar inte hur man kan tycka det, och tycker inte att nåt ska ändras.. Aja, alla tycker olika... <{POST_SNAPBACK}> Sådana inägg är inte direkt störande,men om man skriver mer än en mening så tar det ju hur lång tid som helst att läsa... Färger tycker jag också är jobbigt,men om man vill stärka ett par ord då är det ok. Redigerat 18 Oktober 2006 av Outsider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Precis som Outsider tycker jag. Om man vill visa något som är speciellt viktigt eller liknande kan man ha effekt på den meningen/ordet. Men inte ett helt inlägg, det är bara jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Inte jag heller....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Jag håller med Outsider! Bara något ord eller så men inte hela meningar :bah: //Filiandor\\ Redigerat 18 Oktober 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Man borde inte få skreva flera långa medlemmar med sådan text. Jag har sett en del som skriver med röd färg på texten och det blir faktist mycket svårare att läsa, en regel borde införas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag tycker inte att en regel ska införas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.