Hoppa till innehåll

En Liten Fråga Angående Text-effekter

Gäst Sandkaka

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Äsh, gåsskitar ni kan inte bara böla på er för att någon skriver sin text i röd.

Äsh, gåsskitar ni kan inte bara böla på er för att någon skriver sin text i röd.

Är detta ett onödigt inlägg eftersom det är skrivet med en annan font, isf varför har ni andra fonter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ripto och Sandkakan: Men sen är det ju också så att olika personer uppfattar olika saker som störande. Jag tycker t.ex att era inlägg är störande eftersom de låter urlöjliga ur min synpunkt ska jag då starta en tråd där jag tjafsar om varvida jag anser att era inlägg är onödiga? och att dom då borde räknas som ett regelbrott eftersom de just är störande. Man kan väl inte sätta reglerna efter vad varje enskild person anser e störande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker ni andra är nördiga just nu. Det är lamt att försöka komma på ursäkter att Selene inte ska kunna ha sin röda text. Jag tror inte på någon av er att ni tycker det är speciellt irriterande. Det kanske är ovanligt, men det är inte direkt obehagligt att läsa. Ni får väl inte anfall så fort ni läser, eller?

Hon är den enda just nu som använder röd text, så ni lär ju inte se röd text så ofta. När ni väl gör det, läs då inte. Det är inte farligt med en medlem av så många som finns på fuska.se att använda röd text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LillBerra: Tack för ditt stöd =)

Ripto: Från vart bygger du dit "Det verkar vara många som tycker att det är störande" de enda här som verkar störa sig på det är du och den som startade den här tråden det är ni som tjafsar om det.

Och varför skulle jag byta till blått, vad är meningen med det? jag skriver ju med rött för jag gillar det ska jag ha en annan färg kan jag lika bra köra med den vanliga svarta. + att den blåa färgen är otroligt ful och jobbig enligt min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Selene: No problem

Jag håller med Selene, bara för att ett fåtal medlemmar skrivit sina åsikter här, så betyder det inte att allmänheten tycker Selenes text är störande. Vad händer med alla, alla andra medlemmar som inte skrivit i denna tråd?

OM, det ska skapas en regel om detta, vilket är otroligt dumt, så borde det ÅTMINSTONDE vara en omröstning där nästan alla måste delta, iaf alla aktiva medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rött känns lite som Selene och blått som Venomblade, såfort mans ser färgen vet man att det är Selene, låt henne/honom ha denna färgen för i helvette?

Jaså ni tycker att det är störande med folk som har röd text, jag tycker det är störande med folk som inte vågar gå emot strömmen.

Fyfan vad mainstream ni är, ni borde damsugas i öronen hela bunten.

Från och med nu ska jag skriva varannan bokstav stor så ska ni se hur irriterande det är gentemot en oskyldig röd färg.

TjAa aLLa BokstÄVER hAR bLiVIT sTörda!!

eller massor med tecken:

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BARA SLUTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaAaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...