Hoppa till innehåll

Guide Till Hur Man Gör En Snygg Press Billigt!


Amaeli

Rekommendera inlägg

Steg 1.

Om du har råd, kan du gärna köpa en bakgrundfärg, hellst någon inte allt för färglad, militärgrön och mörblå är bra färger att investera i.

Detta köper du i affären och kostar inte så mycket, du måste aktivera färgen genom att trycka på Mina föremål > bakgrundsfärg > använd > välj färg.

Steg 2.

En cool text.

Om du inte har råd, med en extra bild och att köpa en banner i FM forumet kan du alltid göra en cool själv!

Klicka på storleken du vill ha på texten, etc stor/störst/liten, ett råd är att ta stor/störst till just det första stycket.

Sedan tar du en font du gillar, jag tog Courier till denna texten, om du vill ha en lite häftigare effekt kan du göra varanan bokstav stor.

Obs glömm inte att stäng alla taggar!

 

Steg 3.

Lite info om dig.

Det är alltid kul att veta lite info om den man läser om, gör en liten informations hörna enkelt och billigt.

Tryck på "Quote" vid valmenyn, skriv det du vill berätta om dig, och avsluta texten med att trycka på knappen "Stäng alla taggar".

Nu har du en liten ruta med info om dig, om du även vill lägga till namn på kompisar osv, kan du göra en till ruta.

 

Steg 4.

Om du inte har råd med att lägga up alla videos du vill lägga up kan du göra en länk till dom.

Använd dig av Img, taggar och skriv vad det är för film, så klickar alla som är intresserade på den.

 

steg 5:

Lär dig kostnadsfria effekter för

ignorerade användare

E-postinställningar

Foruminställningar

Ändra e-postadress

Ändra lösenord

Din extralänk

 

Välkommen till din kontrollpanel

 

 

MAX: 2500 tecken - 4 bilder - 0 videos - 0 ljudfiler - 0 flashfiler

 

Köp till bilder, ljud, videos, fler tecken & bakgrundsfärg i affären. Klicka här!

 

Guidat läge

Normalt läge TYPSNITT Arial Times Courier Impact Geneva Optima STORLEK Liten Stor Störst FÄRG Blå Röd Lila Orange Gul Grå Grön Stäng alla taggar

 

 

Öppna taggar:

mAsCaRpOnEs PrEsS

 

Jag heter MascarPone här på forummet, men Josef i verkligheten, min idol är nog Nico eftersom jag vill kunna göra sånna avas som honom.

På min fritid hänger jag ofta här, men även lite på plattan med kompisar, om du vill veta nått kan du alltid skriva mig ett litet GB.

 

My homiez ^^

CG,Berra, BM, Nico, Chihuahua, TDY,Ripto, KazeN, Zwailon

 

HeT FiLm

Nacho libre

 

Joina!

Lär dig kostnadfria effekterna!

 

Den här texten blinkar.

Centrerar den här texten så den hamnar i mitten.

Innehållet i rutan

Lägg texten till vänster

Den här texten är markerad!

Denna texten kommer att visas till höger

här skriver du din text

här skriver du din text

 

Resultat:

Om jag får säga det själv en helt okej press, för att inte kosta någonting.

Ps, är detta rätt forum?

post-22651-1161184104_thumb.jpg

post-22651-1161184965_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

Jag har äntligen tagit mig tid och fixat min press nu. Kolla gärna in den, kan vara lite tomt på bilder men det kanske kommer!

 

Admin ... ta hit lite klister ... denna guide förkänar det :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

OFFTOPIC:

Jag är nästan 100% På att du har spyware quake(Spyware) eller spyaxe eller spyfalcon...

Ta bort dom genast... det är spyware!!! Ladda ner antivirus fort!! exnet.dk där kan du hitta bra antivirus

 

ONTOPIC:visste nästan allt av det där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...