ajar Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Ris och Köttgryta, men jag åt bara ris sen gick jag till kiosken och köpte kola. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 nån jäkla fiskgrattäng (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag åt Ris och Köttfärs :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 I dag åt jag Ris och någon slags köttgryta i skolan, den var inte så god. Jag menar själva såsen i den var god och köttet, men alla grönsaker etc. kunde de lika gärna ha tagit bort. Till det åt jag en knäckemacka och drack mellanmjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Tacos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Pannkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 köttbullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Hmmm, juste det var fisk med potatis. Skitgott, åt i lugn o ro. Fisken var så grymt god med små knapriga sidor på kanten, och potatisen var färsk och välkokt. Till det var det en god fisksås. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Kebabsplit, pommes frites och dressing Wokade grönsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Korv med Potatis klyftor, senap o ketchup. Det var väl gott, men är inte vidare stort f*n av potatis med korv. Ska vara korv med bröd isåfall. Men men ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 vi ått en överäcklig stroganoffmed gul sos istället för röd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 I dag var det någon äcklig soppa, den smakade fruktans värt dålig. Jag förstår inte varför soppan är laglig, smakar bokstavligt talat som skit. Ja och till det blev det lite mjukt bröd med ett glas mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.