Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Idag var jag ledig, då åt jag en pan pizza! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Potatis med köttbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 gulasch (stavning) soppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 bara två bröd skivor, för att mina kompisar kastade papper i min soppa :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Det fanns att välja på Falukorv med potatismos eller kycklingsoppa. Tog såklart lite kycklingsoppa bara lite. Hatar falukorv med potatismos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Najsarn Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Vanlig hederlig köttsoppa. Även rester av kebaben från i Onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Typ nån pastakorv blandning med wok typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Chilisöppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 lediga idag men hemma åt jag kyckling och ris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 I Fredags fick vi ganska god wokgryta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 vi fick fisk i fredags har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 vi åg en piss soppa åt typ två skedar och gick^^ det var våran längsta dag också... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.