rg_fuskare Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 finns det nått kvar att göra efter att man har fångat Rayquaza, Groudon och Kuyogre och klarat av elite four. jag har det stället där man slåss överallt men den är inte rolig så finns det nått kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Det finns mycket mer att göra än när man inte gjort det... Bygga upp team,köra bf,klara ut splet,"test breeda",levla pokemon tilll lv 100,köra link match osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 (redigerat) Här finns några saker man kan göra med kompisar. Pokémon Contest, Pokémon Jump, Berry Crush, Berry Blander, Dodrio Berry Picking. Redigerat 19 Oktober 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Här finns några saker man kan göra med kompisar. Pokémon Contest, Pokémon Jump, Berry Crush, Berry Blander, Dodrio Berry Picking. Vad är Pokemon Jump,berry Crumsh och Dodrio Berry? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Pokémon Jump e ett spel man kör med kompisar där man väljer en Pokémon som man sedan hoppar hopprep med. Pokemon Berry crush e ett spel där man krossar bär tillsammans med sina kompisar. Dodrio Berry Picking e ett spel däe man är 3 Spelare och alla har varsin dodrio och det går ut på att samla så många bär som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 men är jag typp färdig med storyn eller kommer team magma o aqua tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 men är jag typp färdig med storyn eller kommer team magma o aqua tillbaka. Jag har Emerald och undrar.Jag har klarat E-4 men jag kan ändå inte utmana gymledarna igen varför? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Starta en egen tråd. Ja,du är färdig med storyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Här finns några saker man kan göra med kompisar. Pokémon Contest, Pokémon Jump, Berry Crush, Berry Blander, Dodrio Berry Picking. Det kan man väl inte göra på Emerald? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 slapparen:Det tar tid.Vänta bara. Umbreon_Moon:Jo,det finns faktist(i Mossdepp City). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Vart ska man gå för att köra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Jag skrev ju det.Mossdepp City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg