Hoppa till innehåll

Satellit Tv I Datorn - Fungerar Perfekt!


Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ni kan hitta TV-Guide på www.viidoo.tv - Där står även vilka program som sänds just nu.

 

 

Men in black II kommer just nu på AXN!!!

 

((Kom ihåg när ni kollar på tv guiden att våran tid är 2 timmar före - Så står det att ett program börjar kl. 9.50 så börjar det kl. 11.50.))

 

 

 

Tänkte att jag skulle lista upp några program som ni kanske skulle finna intressanta :P

 

(Nu är det svensk tid:)

 

Kl. 19.00 "FOX" = Yu-Gi-Oh

 

Kl. 14.00 "AXN" = Fear Factor

 

Kl. 19.30+ "Commedy Central" = Scrubs

 

Kl. 21.30 "Commedy Central" = Orange County (OC!)

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min funkar inte :cry: jag laddade ner länken till betan som du skrev & den chrashar men när jag gck in på deras hemsida & laddade ner en annan version så funkar det att starta men när man går in på en kanal så händer inget (jag har fullskärm som du sa).

jag vet att inget händer för datorerna i högra hörnet blinkar inte & därför används inte internet

 

vad ska jag göra!

 

 

 

PS. borde också klistras

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen hostar cartoon network.

Så här går det ju till:

Någon med TV-kort i datorn sänder en viss kanal via sin dator till TVU-nätet så andra kan få in kanalen - Just nu finns det ingen som hostar Cartoon network.

(Detta förkjlarar även varför vissa kanaler är textade på te.x japanska).

 

 

Vill ni sända en kanal från er dator? Gå in på http://www.tvunetworks.com/services/broadcaster.htm och ladda ner Broadcasting software, sen när ni fått upp allting, gå till http://viidoo.tv/bd/bd.php för att "ladda upp" kanalen till TVU.

 

 

 

min funkar inte  jag laddade ner länken till betan som du skrev & den chrashar men när jag gck in på deras hemsida & laddade ner en annan version så funkar det att starta men när man går in på en kanal så händer inget (jag har fullskärm som du sa).

jag vet att inget händer för datorerna i högra hörnet blinkar inte & därför används inte internet

 

vad ska jag göra!

 

 

 

PS. borde också klistras

 

Jag hade samma problem i början, men avaktivera din brandvägg, koppla bort eventuell router så din dator går direkt via modemet och installera sen om programmet. Efter installationen, starta TVUPLAYER och se om det fungerar. Funkar det så är det bara att koppla tillbaka allt.

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...